
Υποχρεωτικό
Υποχρεωτικό
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Διαλέξεις | 3 |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
Υποχρεωτικό |
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | Εισαγωγή στην Οικονομική Επιστήμη ΙΙ, Μακροοικονομική Θεωρία Ι (προαιρετικά) |
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | Ελληνική |
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι |
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση: - Να προσδιορίζει τους παράγοντες που επηρεάζουν τις επενδύσεις και την κατανάλωση μέσα στην οικονομία. - Να περιγράφει, να αναλύει και να συσχετίζει τη δυναμική του εμπορίου με τις διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών σε μια ανοιχτή οικονομία. - Να εξηγεί τον ρόλο των προσδοκιών στην μακροοικονομική. - Να συγκρίνει και να αξιολογεί τα υποδείγματα μεγεθύνσεως ως προς τις προϋποθέσεις και τους όρους της αναπτυξιακής διαδικασίας και της αντίστοιχης δυναμικής σύγκλισης/απόκλισης ως προς το κατά κεφαλήν εισόδημα των χωρών. - Να κατηγοριοποιεί τους παράγοντες που επηρεάζουν τις ροές αγαθών και κεφαλαίου στις ανοικτές οικονομίες. -Να διακρίνει τις διαφορές μεταξύ νομισματικής και δημοσιονομικής πολιτικής και να αναλύει τους όρους και τον μηχανισμό σύνδεσης δημοσιονομικών ελλειμμάτων και δημόσιου χρέους. |
Γενικές Ικανότητες |
- Αυτόνομη Εργασία - Ομαδική Εργασία - Δυνατότητα επαγωγικής σκέψης - Δυνατότητα επιστημονικής ανάλυσης των γεγονότων |
|
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ. | Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | Υποστήριξη μαθησιακής διδασκαλίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας eClass | ||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου (Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης & Ανάπτυξης) 100% |
- Μακροοικονομική: Αρχές και Πολιτική, Baumol W.J., Blinder A.S. - Μακροοικονομική, Gartner Manfred. |